مقاله, بخریم یا نخریم

بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution | بخریم یا نخریم؟

اگر مشغول مطالعه این مقاله هستید، یعنی با بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution آشنا هستید و می‌خواهید بدانید که آیا این بازی در سال 2022 ارزش خرید به صورت قانونی از استیم را دارد یا خیر؟ در سری مقالات بخریم یا نخریم تلاش خواهیم کرد که به صورت خلاصه و مفید اطلاعاتی که نیاز دارید را بیان کنیم.

نسخه اول و دوم سری فوق العاده Dawn of War از شاهکارهای سبک استراتژیک محسوب می‌شود و هر دوی این نسخه‌ها همچنان بعد از گذشت سال‌ها ازمان انتشار، بسیار محبوب هستند و روزانه به تعداد بازیکنان آن‌ها افزوده می‌شود. در این مقاله می‌خوایم به نسخه دوم این بازی و دنباله موفق آن یعنی Retribution بپردازیم. جدای از گیم پلی فوق‌ العاده و داستان جذاب، موردی که Retribution را همچنان خاص کرده، بخش آنلاین آن به خصوص بخش The Last Stand هست. این بخش از بازی بدین صورت است که شما به همراه دو بازیکن دیگر یکی از قهرمانان بازی را انتخاب می‌کنید و بعد باید در برابر حمله عظیم دشمنان مختلف مقابله کنید که این حملات تا 20 موج (wave) به طول می‌کشند. در این بخش هم شما Xp کسب می‌کنید و می‌تونید قهرمان خودتون را قوی‌تر کنید.

در کنار این بخش آنلاین، یک بخش دیگر هم وجود دارد که مشابه با بازی Company Of Heroes است و در واقع مثل هر بازی Rts دیگه می‌تونید نیرو بسازید، پرچم‌ها و موقعیت‌ها را تسخیر کنید و با رقبای خود بجنگید. به طور کلی، هر دو بخش آنلاین بازی همچنان در سال 2022 فعال هستند و اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده در دنیای تاریک وارهمر هستید، این بازی بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. خرید آن در تخفیف می‌تواند خرید بسیار خوب و بجایی باشد.

نقاط مثبت و منفی برای خرید

گیم‌پلی و بخش داستانی فوق العاده
دنیای تاریک و جذاب وارهمر
گرافیک خوب و چشم نواز
بخش آنلاین فعال
بخش The Last Stand
بخش پشتیبانی از مدها (ورکشاپ) ندارد

دیدگاهتان را بنویسید