آموزش

آموزش وارد کردن استیم والت در اکانت استیم

در این آموزش از فروشگاه استیم کلاب، به نحوه انتخاب والت مناسب، تفاوت ریجن والت‌ها و نحوه وارد کردن آن‌ها خواهیم پرداخت. ما را در ادامه این آموزش همراهی کنید.

تفاوت ریجن استیم والت‌ها و نحوه انتخاب والت مناسب

در فروشگاه استیم کلاب استیم والت‌ها در دو ریجن مختلف برای فروش قرار گرفته‌اند: ریجن آرژانتین و ترکیه. اگر ریجن اکانت شما آرژانتین است، باید استیم والت آرژانتین خریداری کنید. اگر ریجن اکانت شما ترکیه است، باید استیم والت ترکیه انتخاب کنید. تنها تفاوت این ریجن‌ها در استیم در قیمت بازی‌ها است و هیچ تاثیری بر نوع بازی‌ها و سرور‌های آن‌ها ندارد.

ریجن اکانت من ایران است، باید کدام استیم والت را خریداری کنم؟

برای فعال سازی استیم والت‌های ترکیه یا آرژانتین در اکانت ایران، باید از وی پی ان همان کشور استفاده کنید. برای مثال، ریجن اکانت شما ایران است و شما یک استیم والت ترکیه خریداری کرده‌اید. برای این که این استیم والت به درستی وارد شود و ریجن اکانت شما به ترکیه تغییر کنید، باید حتما از وی پی انی که کشور ترکیه را دارد استفاده کنید، در غیر این صورت استیم والت شما در ریجن اشتباه فعال می‌شود و فروشگاه استیم کلاب هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

پیشنهاد می‌شود به دلیل دشوار و گیج کننده بودن این موضوع، حتما بعد از خرید به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا شما را راهنمایی یا در صورت نیاز پشتیبانی برای شما فعال سازی را انجام دهد.

چگونه استیم والت‌ها را وارد اکانت کنیم؟

بعد از خریداری استیم والت مورد نظر، یک کد از طرف فروشگاه دریافت خواهید کرد. برای وارد کردن آن مسیر زیر را از طریق برنامه استیم یا سایت استیم دنبال کنید:

بر روی اسم اکانت خود که با حروف بزرگ در گوشه بالا سمت راست مشخص شده است کلیک کنید > بر روی Account Details کلیک کنید > بر روی + Add funds to your Steam Wallet کلیک کنید > بر روی Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید.

در صفحه باز شده یک باکس به نام Steam Wallet Code برای نوشتن وجود دارد. در این باکس شما باید کد استیم والت را وارد کرده و Continue را بزنید تا اکانت شارژ شود. دقت کنید که قبل از وارد کردن باید وی پی ان خود را روشن کرده باشید، اگر وی پی ان روشن نباشد استیم والت وارد نشده و خطا می‌دهد.

در پایان، در صورتی که تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، اکانت شما با موفقیت شارژ می‌شود.

1 دیدگاه در “آموزش وارد کردن استیم والت در اکانت استیم

  1. آرمان اویسی گفت:

    یه وی ان معرفی کنید برای این کار

دیدگاهتان را بنویسید