آموزش

اشتباهات رایج مشتریان در هنگام خرید محصول 

بسیاری از مشتریان در هنگام وارد کردن اطلاعات خود و خرید محصول اشتباهاتی انجام میدن که باعث میشه سفارش این دسته از عزیزان با مشکلاتی مواجه بشه و با تاخیر انجام بشه. در این مقاله از فروشگاه استیم کلاب، تعدادی از اشتباهاتی که شما مشتریان عزیز تاکنون انجام دادید را به همراه آموزش برای جلوگیری از این اشتباهات لیست خواهم کرد. همچنین این مقاله به مرور در صورتی که اشتباهاتی جدیدی مشاهده کنیم آپدیت خواهد شد.

تیک “استیم گارد خود را خاموش کردم” توسط مشتری زده شده است، اما استیم گارد اکانت در واقعیت همچنان روشن است!

دوستان خرید به صورت مستقیم از اکانت خودتون انجام میشه، یعنی ما استیم ولت در ریجن مورد نظر خریداری و در اکانت شما فعال می‌کنیم. برای ورود به اکانت اگر استیم گارد فعال باشه به ما اجازه ورود نمیده و ما باید با مشتری ارتباط برقرار کنیم تا کد ورود را در اختیار ما قرار دهد که این باعث تاخیر و هدر رفتن وقت در طی کردن مراحل خرید و فعال سازی محصول می‌شود. در صفحه پرداخت آموزش‌های لازم برای این که چطور استیم گارد خودتان را خاموش کنید درج شده است.

 مشتری به جای استیم یوزرنیم، ایمیل خود را وارد کرده است!

استیم یوزرنیم شما همان چیزی است که در هنگام ورود به اکانت وارد می‌کنید. اگر نمی‌دونید استیم یوزرنیمتون چیه، به Account details در اکانت استیم خود مراجعه کنید، با حروف بزرگ مشخص شده است. امکان ورود به اکانت با ایمیل وجود ندارد!

این مقاله به مرور آپدیت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید