آموزش

آموزش وارسی فایل‌های بازی‌ها در استیم

بازی شما به مشکل خورده و اجرا نمیشه؟ اشتباها فایل‌های بازی رو پاک یا دست‌کاری کردید؟ نگران نباشید، زیرا بازی‌‎های اورجینال در استیم بر خلاف بازی‌های کرکی که باید دوباره پاک و نصب کنید، به چنین چیزی نیاز ندارند و می‌توانید خیلی ساده از روشی که در ادامه این آموزش به شما یاد می‌دم، فایل‌های بازی خود را بررسی و اصلاح کنید!

آموزش وارسی فایل‌های بازی خود در استیم

از طریق برنامه استیم بر روی کامپیوتر وارد اکانت استیم خود شوید. روی بازی که می‌خواهید فایل‌های آن را verify یا در واقع بررسی کنید، راست کلیک کرده و روی Properties کلیک کنید. در صفحه باز شده، روی گزینه سوم از بالا یعنی Local Files کلیک کنید. اکنون شما با سه گزینه مواجه خواهید شد که آخرین گزینه Verify intergrity of games files است. روی آن کلیک کرده و خواهید دید که فرآیند بررسی و اصلاح فایل‌های بازی شما شروع شده است.

بسته به حجم بازی شما، فرآینده بررسی طول خواهد کشید. بعد از به اتمام رسیدن، اگر فایلی نیاز به جایگزین شدن یا اضافه شدن داشته باشد، استیم به طور خودکار فایل‌های نیاز به جایگزینی یا اضافه شدن را برای دانلود ظاهر خواهد کرد. اگر هم فایل‌های بازی مشکلی نداشته باشند، در پایان فرآیند به شما پیغام موفقیت آمیز نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید