آموزش

آموزش دریافت کد گارد یکبار مصرف (Backup Code) استیم

اگر نمی‌خواهید گارد ایمیلی یا موبایلی اکانت استیم خود را خاموش کنید، این آموزش مناسب شماست. در این آموزش نیازی به خاموش کردن استیم گارد خود برای ثبت سفارش و خرید بازی ندارید و خیلی راحت می‌توانید به وسیله دریافت کد گارد یک بار مصرف یا Backup Code بازی خریداری کنید.

برای این کار، ابتدا وارد اکانت استیم خود شوید و بالا سمت چپ بر روی Steam کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید. در صفحه باز شده (تب اول Account) بر روی گزینه Manage Steam Guard Account Security کلیک کنید.

به صفحه دیگری هدایت می‌شوید. در صفحه باز شده بر روی گزینه Get Backup Codes کلیک کنید. در این مرحله یک پیامک به شماره‌ای که در اکانت ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. کد ذکر شده در پیامک را وارد کنید و بر روی گزینه Generate Codes Now کلیک کنید.

در این مرحله به شما 30 کد گارد نمایش داده شده است که در واقع همان کد‌های یکبار مصرف مورد نظر ما هستند. همانطور که گفته شد، این کدها یکبار مصرف هستند و تنها برای یک بار ورود قابل استفاده خواهند بود. در هنگام خرید از فروشگاه استیم کلاب، از شما درخواست 2 بکاپ کد خواهد شد که باید در اختیار ما بگذارید تا سفارش شما بدون نیاز به خاموش شدن استیم گارد و به سرعت انجام شود.

 

9 دیدگاه در “آموزش دریافت کد گارد یکبار مصرف (Backup Code) استیم

  1. طاها گفت:

    سلام اگر من سی دی کی بازی رو بخرم لول بالا میره یا اکر گیفت کارت بخرم بالا میره؟ من می خوام لول بره بالا کدوم رو باید خریداری کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام بازی هم خریداری کنید لول اکانت شما میره بالا چون ما همون کاری که گیفت کارت انجام میده رو انجام میدیم، اکانت شما رو شارژ میکنیم وبازی رو میخریم که لول شما هم به دنبالش میره بالا

  2. بی نام گفت:

    سلام نوشتید ۳۰ تا کد یه بار مصرف اگه این ۳۰ تا تموم شه دیگه نمیشه به این شکل خرید کرد؟

    1. admin گفت:

      میتونی 30 تای دیگه درست کنی. محدودیت نداره

      1. ارشک گفت:

        اون ۳۰ تا کد رو باید ۲ تاشون د براتون بفرستیم فرقی نمیکنه کدوم باشه

  3. pouraiy_gm گفت:

    با سلام من تا جایی که گفتید Manage Steam Guard Account Security رفتم ولی در مرحله بعد چیزی به نام Get Backup Codes ندیدم.؟

    1. Rumia گفت:

      باید حتما استیم گارد موبایل فعال باشه. با ایمیل نمیتونین کد بگیرین.

      1. ایمیل هم مشکلی نداره با پشتیبانی آنلاین هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید