آموزش

آموزش خاموش کردن استیم گارد (Steam Guard)

بعد از زدن گزینه خاموش در استیم، باید به ایمیلتان برید و پیامی که آمده را تائید کنید. بعد از آن است که استیم گارد خاموش می‌شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

استیم گارد (Steam Guard) یک سیستم امنیتی برای اکانت‌های استیم هست که باعث افزایش امنیت اکانت شما می‌شود. استیم گارد به این صورت کار می‌کند که هنگام ورود به حساب استیم خود، از شما یک کد امنیتی خواسته می‌شود که این کد به ایمیل با برنامه استیم ارسال می‌شود.

چرا هنگام خرید بازی باید استیم گارد اکانت خود را غیرفعال کنیم؟

همانطور که گفته شد، در صورت فعال بودن گارد اکانت، برای ورود به حساب شما نیاز به وارد کد استیم گارد می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که خرید شما به تعلیق بیفتد و ما مجبور شویم با شما ارتباط برقرار کنیم. به طور کلی، اگر گارد اکانت شما غیرفعال باشد عملیات خرید بازی بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد و نیازی به ارتباط با شما نیست.

چطور استیم گارد اکانت را خاموش کنیم؟

وارد اکانت استیم خود شوید و بر روی Steam که در عکس مشخص شده کلیک کرده و سپس تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. اکنون در منوی تنظیمات، در اولین تب یعنی Account بر روی Manage Steam Guard Account Security کلیک کنید.

در صفحه باز شده بر روی گزینه Turn Steam Guard off کلیک و سپس Disable Steam Guard را انتخاب کنید. پس از انجام مراحل گفته شده، ایمیلی از طرف استیم برای شما ارسال شده است که حاوی لینک غیرفعال سازی گارد اکانت است، بر روی آن کلیک کنید تا فرایند خاموش شدن استیم گارد تکمیل شود.

شما می‌توانید پس از دریافت سفارش خود از طرف سایت، مجدد استیم گارد اکانت خود را فعال کنید.

آیا راه بهتری برای خاموش کردن استیم گارد وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از طریق این روش بدون خاموش کردن استیم گارد خود در سایت به راحتی سفارش ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید