بخریم یا نخریم, مقاله

بازی Cyberpunk 2077 | بخریم یا نخریم؟

اگر مشغول مطالعه این مقاله هستید، یعنی با بازی Cyberpunk 2077 آشنا هستید و می‌خواهید بدانید که آیا این بازی در سال 2022 ارزش خرید به صورت قانونی از استیم را دارد یا خیر؟ در سری مقالات بخریم یا نخریم؟ تلاش خواهیم کرد که به صورت خلاصه و مفید اطلاعاتی که نیاز دارید را بیان کنیم.

بازی Cyberpunk 2077 یکی دیگر از عناوین خوش ساخت و خوب استودیو سی‌دی پروجکت است. این بازی در زمان انتشار با مشکلات و باگ‌های فراوانی مواجه بود، اما با گذشت مدتی و انتشار آپدیت‌های مداوم این بازی توانست تمام مشکلات بزرگ زمان انتشار خودش را رفع کند. این بازی به صورت کرکی قابل دانلود است، در حال حاضر فاقد بخش آنلاین است و پشتیبانی ازمدها به وسیله استیم ورکشاپ ندارد. این بازی در استیم آپدیت‌های زیادی دریافت می‌کند و لازم به ذکر است که در آینده بخش آنلاین و دی‌ال‌سی‌های زیادی برای این بازی منتشر می‌شود که همه به صورت رایگان هستند و به خود بازی اصلی اضافه می‌شوند.

به طور کلی، اگر می‌خواهید بدون دردسر به آپدیت‌های بازی دسترسی داشته باشید و در آینده بتوانید از بخش آنلاین آن استفاده کنید، خرید آن در تخفیف می‌تواند خرید بسیار خوب و بجایی باشد.

نقاط مثبت و منفی برای خرید

از دیگر بازی‌های فوق العاده جذاب استودیو سی‌دی پراجکت
قیمت مناسب در زمان تخفیفات
دسترسی آسان به آپدیت‌ها و دی‌ال‌سی‌های رایگان
بخش آنلاینی که در آینده منتشر خواهد شد
در حال حاضر بخش آنلاین ندارد
بخش پشتیبانی از مدها (ورکشاپ) ندارد

دیدگاهتان را بنویسید