بخریم یا نخریم, مقاله

بازی Command & Conquer: Red Alert 3 | بخریم یا نخریم؟

اگر مشغول مطالعه این مقاله هستید، یعنی با بازی Command & Conquer: Red Alert 3 آشنا هستید و می‌خواهید بدانید که آیا این بازی در سال 2022 ارزش خرید به صورت قانونی از استیم را دارد یا خیر؟ در سری مقالات بخریم یا نخریم؟ تلاش خواهیم کرد که به صورت خلاصه و مفید اطلاعاتی که نیاز دارید را بیان کنیم.

بازی Command & Conquer: Red Alert 3 با توجه به این که در سال 2008 منتشر شده همچنان گرافیک خیلی خوبی داره و بدون هیچ مشکلی بر روی ویندوز 10 اجرا میشه. نسخه اورجینال آن از دو مزیت بسیار مهم برخوردار است: پشتیبانی از مدها و بخش انلاین.

مدهای جذاب زیادی برای این بازی منتشر شده، اما بهترین این مدها مد Generals Evolution هست که بازی محبوب و قدیمی Generals – Zero Hour را بر روی بازی و موتور گرافیکی Red Alert 3 پیاده کرده است. این مد با نسخه آخر بازی که در استیم موجود هست هماهنگ است و بر روی نسخه‌های کرکی ممکن است اجرا نشود چرا که تنها کرک موجود از این بازی مربوط به نسخه‌های قدیمی آن است. ورژن استیم چند آپدیت جدید‌تر است. این مد همچنین دارای بخش آنلاین است که تنها از طریق استیم در دسترس است.

بخش آنلاین بازی همچنان زندست و گروه‌ها و سرور‌های دیسکورد زیادی هست که روزانه به صورت گروهی مشغول تجربه این بازی به صورت آنلاین هستند، اما لازم به ذکر است که این بازی دارای سرور‌های رسمی آنلاین نیست و برای استفاده از بخش انلاین بازی باید در سایت https://cnc-online.net/ ثبت نام کنید.

نقاط مثبت و منفی

آخرین ورژن منتشر شده و نصب و اجرای آسان
پشتیبانی از مدها
بخش آنلاین همچنان فعال
فعال‌سازی بخش انلاین می‌تواند گیج‌کننده باشد

دیدگاهتان را بنویسید